מאמרים

איך תוכלו להגדיל את מכירות התיקים שלכם באמצעות פרסום ממומן בגוגל?

איך תוכלו להגדיל את מכירות התיקים שלכם באמצעות פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל (Google AdWords’) הוא כלי עוצמתי מאוד, ובלבד שמשתמשים בו נכון.

אם אתם רוצים להגדיל את מכירות התיקים והארנקים שלכם, עליכם לדעת כיצד לפרסם אותם לקהל הנכון בזמן הנכון.

כדי להרוויח, אתם צריכים להיות מוכנים לבצע השקעה כלשהי.

השקעה זו יכולה להתבצע באמצעות מזומנים, כוח פיזי או עבודה קשה.

ודברים אלה נכונים במיוחד כשמדובר על שימוש בפרסום ממומן בגוגל.

זהו אחד הכלים של ענקית הטכנולוגיה, גוגל,

המאפשר לעסקים לייצר תעבורת אינטרנט לאתרים שלהם באמצעות הסדרי תשלום לפי קליק. 

הנה חלק מהסיבות בגינן פרסום ממומן בגוגל הוא אחת משיטות הפרסום הכדאיות ביותר כדי להגדיל את מכירות התיקים שלכם:

  • השקעה קטנה

עסקים רבים מאמצים את ה-AdWords רק בגלל שנדרש מעט מאוד הון להשקת קמפיין פרסומי.

למעשה, תמורת סכום כסף קטן תקבלו חשבון AdWords שבו תוכלו להשתמש כדי להציג את מילות המפתח היעילות ביותר לחנות המקוונת שלכם, המוכרת תיקים וארנקים. 

העסק שלכם יספק את מילות המפתח, את קישורי היעד ואת הצעת המחיר עבור מילות המפתח למסע הפרסום שלכם,

והוא יחויב רק כאשר יהיו קליקים על מודעת הפרסום. המשמעות היא שאתם משלמים רק עבור התנועה שמגיעה לאתר שלכם,

ואתם יכולים להבטיח שתנועה זו אכן כוללת לקוחות שמחפשים את מה שאתם מציעים.

  • מַחְזוֹר עסקי גבוה

עבור כל השקעה, אתם אמורים לקבל תשואה במונחים של מחזור עסקי,

כדי שזו תהיה רווחית ובת קיימא. זה בדיוק מה שמציע לכם AdWords,

שמגדיל את מספר הצפיות בדפים והכניסות לאתר, באמצעות הגדלת מספר ההקלקות. 

הפירוש של שיעורי קליקים גבוהים יותר של לקוחות פוטנציאליים,

הוא שהמבקרים באתר נוטים להגיב לקריאה שלכם, למשל להירשם, להצטרף וכו׳.

זה יוביל להחזר טוב על ההשקעה (ROI). הגורמים שיעזרו לכם להשיג מחזור עסקי מדהים כוללים:

שימוש במילות מפתח נפוצות עם שיעורי שיחה גבוהים, אתר שבנוי היטב עם תוכן אטרקטיבי, והצעות מחיר מתאימות.

  • הפעלת קמפיין שיווקי לדוגמה

ניסוי הוא הדרך הטובה ביותר לביצוע קמפיין פרסום שמניב תוצאות מקסימליות.

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם לעשות זאת ללא הגבלות או תשלומים נוספים.

אתם יכולים להשיק מספר מסעות פרסום, באמצעות שימוש במילות מפתח שונות ומטא-תיאורים,

כדי לבדוק את יעילותם. בדרך זו תדעו איזה קמפיין מניב את התוצאה הטובה ביותר,

באילו מילות מפתח ותעריפים לבחור.

כך תבטיחו שתשיקו את הקמפיין הטוב ביותר עם אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.

  • תוכניות תקציב עצמאיות

גורם מרכזי נוסף המשפיע על הפופולריות וההצלחה של ה-AdWords,

נעוץ בעובדה שהוא נותן למשתמשים חופש לתכנן את התקציב שלהם באופן עצמאי.

זה נובע מכך שאתם יכולים לעקוב אחרי ההצלחה, או היעדר ההצלחה, עבור מילות מפתח נתונות, כדי לקבוע הצעת מחיר מתאימה עבורן.

כך תוכלו גם לעקוב אחר התקציבים שלכם ולקבל החלטות מושכלות מבלי להעמיס על מצבכם הפיננסי.

מאמר זה נכתב שיתוף סייט ווב דיגיטל בניית אתרים>> 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *